Blog Post

Strategické marketingové plánovanie: 6 krokov k úspechu

Marketingová stratégia

Mnohé firmy podceňujú silu plánovania, no výskumy ukazujú, že podniky so strategickým marketingovým plánom dosahujú až o 60 % vyššiu návratnosť investícií a majú trikrát vyššiu šancu na úspech.

V článku sa dozviete, ako v 6 krokoch vytvoriť efektívny marketingový plán:

  1. Stanovenie SMART cieľov
  2. Identifikácia cieľového trhu
  3. Analýza konkurencie
  4. Určenie cenovej stratégie a pozicioningu
  5. Vypracovanie plánu a sledovanie výsledkov
  6. Priebežné vyhodnocovanie a prispôsobovanie stratégie

Článok ponúka konkrétne príklady značiek ako Dove a Red Bull, ktoré ukazujú, ako môže dobre premyslená stratégia viesť k silnému spojeniu so zákazníkmi a dlhodobému rastu.

📖 Prečítajte si celý článok a posuňte svoj marketing na vyššiu úroveň na Ecommerce Bridge Europe.