menu

Obsahový marketing

Služby

Obsah, ktorý predáva. Takto sa dá jednoducho definovať obsahový marketing - content marketing. 

Čo vlastne content marketing je, ako vám dokáže pomôcť a z akých služieb sa skladá? Prinášame vám možnosť vybrať si z nášho content marketing mixu presne to, čo potrebujete.

Pod obsahový marketing/content marketing dokážete schovať takmer všetky marketingové služby. Jedná sa o formu cieleného vytvárania obsahu s cieľom zvýšiť predaje. Pri troške fantázie k takémuto obsahu môžete priradiť prakticky čokoľvek - reklamné texty, blogy, PR, influencer marketing, e-mail marketing alebo dokonca aj reklamy na sociálnych sieťach. 

 

My sme však obsahový marketing zobrali do rúk zodpovedne a pri službách súvisiacich s obsahovým marketingom hovoríme o odborných analýzach a následnej príprave profesionálnych reklamných textov a materiálov na mieru pre našich klientov. Iba s kvalitným obsahom totiž dokážete dlhodobo rásť a prosperovať v silne konkurenčnom online prostredí. V našom mixe zameranom na content marketing vám ponúkame napríklad tieto služby: 

Copywriting - reklamné texty

Základnou formou online obsahu je písaný text. Texty musia byť za každých okolností originálne, predajné a je veľmi vhodné, keď sú aj optimalizované pre vyhľadávače. Takéto texty píše profesionálny copywriter - vo voľnom preklade reklamný textár - a jedná sa o službu s názvom copywriting. Ak chcete, aby boli aj texty na vašej stránke kvalitné po každej stránke, stačí už len pár klikov a môžeme si naplánovať stretnutie. 

Analýza kľúčových slov

Chceli by ste zvýšiť organickú návštevnosť vašej webovej stránky? Pri tvorbe kvalitného obsahu vám pomôže používanie správnych kľúčových slov. Kľúčové slovo (eng. key word) je slovo alebo spojenie slov, ktoré ľudia pri vyhľadávaní služieb a produktov cez vyhľadávače ako napr. Google používajú. Ak sa chcete častejšie zobrazovať vo výsledkoch vyhľadávania, je potrebné použiť tieto kľúčové slová v obsahu, ktorý máte na svojej webovej stránke. Súčasťou obsahového marketingu a copywritingu pri našich službách je aj analýza kľúčových slov a ich následné využitie pri tvorbe obsahu. Ak chcete mať kvalitné reklamné texty s využitím kľúčových slov, stačí už len pár klikov a môžeme si spoločne naplánovať všetky ďalšie kroky. 

Content GAP analýza konkurencie

Máte pocit, že vo vašom segmente je ešte veľký priestor na rast, ale neviete, ako na to? Inšpirujte sa tými najlepšími vo vašom odbore. Content GAP analýza konkurencie vám pomôže získať dáta o tom, na čo vaša konkurencia cieli, aké produkty a služby ešte ponúka, aký obsah za cieľom získať zákazníkov vytvára. Na základe týchto dát vám vieme naplánovať efektívne rozšírenie obsahu na vašej webovej stránke. Aj vás zaujíma, v čom má vaša online konkurencia navrch a v čom by ste ju mohli prekonať? Stačí už len pár klikov a môžeme sa na to spoločne pozrieť. 

Marketingové stratégie

Možnosti na tvorbu obsahu sú prakticky nekonečné. Ako značka môžete investovať napríklad do guerilla marketingu, výroby e-booku alebo kníh, organizovať akcie a semináre a takto by sa dalo pokračovať ešte ďalej. Dôležité však je, aby všetky vaše aktivity a snaženie bolo merateľné a vedeli ste svoje aktivity vyhodnocovať. Zároveň je potrebné myslieť na to, že žiadna kampaň nefunguje iba sama za seba. Kvalitný marketingový mix by teda mala zastrešovať marketingová stratégia. Tá dá všetkým vašim aktivitám smerovanie a pomôže vám všetky komunikačné kanály prepojiť.

Analýza marketingu 

Veľa online projektov sa časom dostane do bodu stagnácie. Práve vtedy pomáha analyzovať celý marketingový mix, ktorý využívate. Získate tak nezávislý pohľad tretej strany na to, kde je ešte priestor na rast, aké činnosti môžete doplniť či zefektívniť a čo vám to môže priniesť. V online priestore je dôležité “nezaspať na vavrínoch”, pretože stagnácia sa môže rýchlo zmeniť na začiatok postupného úpadku. Ďalším z dôvodov, prečo sa rozhodnúť pre analýzu marketingu je, že chcete získať nový pohľad na váš marketingový mix a nájsť nové miesta na zlepšenie. Aj v takom prípade sme tu pre vás. Stačí už len pár klikov a môžeme spolu odhaliť ďalšie miesta na zlepšenie. 

Grafika a Design

Jednou z ďalších foriem obsahu je napríklad grafika. Unikátnosť vášho projektu môžete zvýrazniť napríklad výraznými prvkami definovanými v logu či jednotnou komunikáciou vychádzajúcou z dizajn manuálu. Vďaka kvalitne uchopenej grafickej stránke komunikácie vás môžu vaši klienti spoznať aj bez toho, aby ste sa museli stále predstavovať. Dobrým príkladom je napríklad Apple alebo Coca-Cola. Tieto značky dokážu už len vďaka logu či typu písma (font) človeku ihneď pripomenúť, s akou firmou prichádza do kontaktu.

Konzultácia 

Ak ešte neviete, čo vlastne potrebujete, prípadne sa chcete informovať, ktorá zo služieb je pre vás v aktuálnej situácii najvhodnejšia, môžeme to spoločne prebrať. Úvodná konzultácia je pre nových klientov zdarma.